Volkswagen Golf 7 GTI TCR: hołd, na który zasłużył?

Volkswagen Golf 7 GTI TCR

Gdy jadę A1 w kierunku Lille, na pokładzie tego Volkswagen Golf 7 GTI TCR, w mojej głowie kształtują się trajektorie toru Pau-Arnos. Jego techniczny stromy stok, ulga, prędkość… Ale przede wszystkim tego popołudnia we wrześniu 2016 roku na pokładzie Volkswagen Golf GTI Clubsport. Ten samochód miał łatwość, równowagę i silnik, który wzbudzał podziw.

Robiłem rundy agresywnie, a ona ciągle mnie imponowała. Dobrze się bawiłem za kierownicą i trzy lata później jestem naznaczony. Czy Volkswagen Golf 7 GTI TCR może konkurować, a nawet przewyższyć wspomnienia z tego Clubsportu? Oto pytanie, które sobie zadaję. Ale w każdym razie cieszę się, że samochód ma być podobny.

Volkswagen Golf 7 GTI TCR

Po drodze, zwinięte w sportowych fotelach mojego TCR, pytania się spieszą i moje obawy rosną. Od wewnątrz niewiele odróżnia TCR od zwykłego Golfa, a jest jeszcze bardziej subtelny w porównaniu do Golfa GTI. Zwłaszcza, że ​​nasz model nie ma opcjonalnych felg, wyposażonych w Michelin Pilot Sport Cup 2 lub kubełkowych siedzeń.

Mamy dość mądrą konfigurację z 5 drzwiami, 7-biegową automatyczną skrzynią biegów i adaptacyjnym zawieszeniem (DCC). Nie, naprawdę nic nie pozwala mi podejrzewać, że w tym samochodzie są jakieś czary, które pozwoliłyby mu genialnie zamknąć tę generację Golfa 7 i tym bardziej linię GTI. Przy takim wyjściu z myta połknął otwarty grobowiec z tym silnikiem napompowanym do 290 koni i 380 Nm pary, podczas gdy dotychczas dobrze ukrywał swoją grę.

Volkswagen Golf 7 GTI TCR

Te pytania zabiorą mnie do Belgii, do mojej lokalizacji, w której mój oficjalny fotograf mnie nie znajdzie. Po złamaniu kostki, szkoda dla niego, nie będzie miał okazji skosztować smaku tej serii ograniczonej do 100 egzemplarzy dla Francji.

Most dziur, który rozciąga się nad rzeką Scheldt, jest symbolem miasta Tournai. Dzieła z końca XIII wieku, których centralna część została odbudowana po wojnie, od 1991 roku znajduje się na liście światowego dziedzictwa UNESCO. Czy? Rzeczywiście, aby ułatwić ruch rzeczny między portem Le Havre i Beneluksem, część mostu została zniszczona, aby powiększyć łuki … Mam więc nadzieję, że oddam hołd temu mostowi.