Doładowanie, co wybrać?

Filtry, CAI, Turbo, Kompresory
Awatar użytkownika
Tomizo
•••
Posty: 68
Rejestracja: 10 mar 2015, 13:54

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: Tomizo » 24 kwie 2015, 22:47

Pochwal się w dzienniku jeśli możesz, jesteśmy bardzo ciekawi Twojego projektu!

Edit:

Mam jeszcze pytanie o wydech jaki masz? overpipe? front pipe? itd. Jest bardzo głośno? Da się komfortowo podróżować no i jakie masz spalanie. Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź! Pozdrawiam
0 x
Marwit
Posty: 13
Rejestracja: 20 kwie 2015, 16:12

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: Marwit » 25 kwie 2015, 20:58

wot11 pisze:Skad zamawiałeś FBM Turbo i którego Garretta wybrałeś ? to jeden z nie wielu kitów z tak dużym potencjałem mocy do 86/BRZ.
możesz wypisać konfigurację twojego kita ?

pozdr

Zamówiłem w fullblownmotorsports.com z USA. Wysłali bardzo szybko i zaniżyli cenę o połowę dla naszego Urzędu Celnego. Nawet nie musiałem ich o to prosić. Bardzo komunikatywni. Przesyłka był trochę droga ok 450USD. Powiedziałem ,że chce 300 koni i polecili mi GT2871R Ale można z niej więcej wycisnąć. Tam są różne opcje do wyboru. Skonsultuj się z mechanikiem np:JDL. Ceramic Coating byłby fajny. Chłodnice FBM też bym zamówił.
- FBM Base EL Turbo Manifold
- Garrett GT2871R
- FBM Aluminum Wrinkled
Black Intercooler Piping w/
Couplers
- FBM 3" Downpipe
- FBM 550hp Intercooler w/
Cast End Tanks
- FBM Intake Pipe
- FBM Dump Tube
- Precision Turbo 39mm
Wastegate
- Tial 50mm Q BOV
- FBM 550cc Injectors
- FBM 270LPH Pump
- FBM Dual Slim Fans
- All Hardware/Oil Lines and
0 x
Marwit
Posty: 13
Rejestracja: 20 kwie 2015, 16:12

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: Marwit » 25 kwie 2015, 21:07

Tomizo pisze:Pochwal się w dzienniku jeśli możesz, jesteśmy bardzo ciekawi Twojego projektu!

Edit:

Mam jeszcze pytanie o wydech jaki masz? overpipe? front pipe? itd. Jest bardzo głośno? Da się komfortowo podróżować no i jakie masz spalanie. Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź! Pozdrawiam

Blitz nur spec c-ti i blitz front (test) pipe, reszta jest w zestawie. Jest bardzo głośny ale można się przyzwyczaić. Na długie trasy to tak sobie. Radio na maksa. Postaram się nagrać filmik. Spalanie... hymm jakieś 15l/100.
0 x
AMAB
••
Posty: 28
Rejestracja: 20 lis 2016, 12:25

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: AMAB » 17 sty 2017, 18:58

EdiVip powiedz dlaczego Cosworth to twoje no1
Cały czas zastanawiam się nad tym co wybrać chodzi mi jeszcze po głowie Edelbrock eforce.
Byłem dziś w JDL porozmawiam trochę o plusach i minutach różnych rozwiązań i zamiast sytuacja sie rozjaśnić to jeszcze bardziej "namieszali" mi w głowie skłaniają się do HKSv2.
Rozumiem stosunek ceny do przyrostu mocy itd ale bardziej pasuje mi chyba jednak krzywa momentu i mocy kompresora śrubowe.
Notabene widziałem twoją strzale na salonach :wtf: robi wrazenie :thumbup:
0 x
wot11
Posty: 21
Rejestracja: 09 mar 2015, 22:26
Lokalizacja: Kraków

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: wot11 » 18 sty 2017, 0:07

O Edelbrocku możesz sie sporo dowiedzieć na YT na kanale TJHunt
HKS v2/v3 jest bardzo dobrym kitem, pasuje idealnie do każdej GT ale wydaje mi sie ze jak juz płacić za sam kit tyle pieniędzy to Cosworth wypada trochę lepiej, jakość wykonania idzie za prestiżem tej marki. Dwuśrubowa od HKS na pewno daje wiecej mocy od dołu z tego powodu że jest to bardziej mechaniczne rozwiązanie, ma mniejsze opóźnienie (praktycznie go nie ma) chociaz i tak wszyscy użytkownicy nie wazne z jakim kompresorem mówią ze ta wyraźna moc to 4k rpm bo taką charakterystykę ma FA20. Kompresor pochłania moment obrotowy którego jest mało na 3k rpm ale wiadomo że to wszystko zależy od mapy
0 x
"He who shall be last, shall be sideways and smiling." - Jeremy Clarkson
"This is the car, had been waiting for" - Chris Harris
Awatar użytkownika
EdiVip
Administrator
Posty: 378
Rejestracja: 06 mar 2015, 10:18
Lokalizacja: TM
Kontaktowanie:

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: EdiVip » 21 sty 2017, 16:02

AMAB pisze:EdiVip powiedz dlaczego Cosworth to twoje no1
Cały czas zastanawiam się nad tym co wybrać chodzi mi jeszcze po głowie Edelbrock eforce.
Byłem dziś w JDL porozmawiam trochę o plusach i minutach różnych rozwiązań i zamiast sytuacja sie rozjaśnić to jeszcze bardziej "namieszali" mi w głowie skłaniają się do HKSv2.
Rozumiem stosunek ceny do przyrostu mocy itd ale bardziej pasuje mi chyba jednak krzywa momentu i mocy kompresora śrubowe.
Notabene widziałem twoją strzale na salonach :wtf: robi wrazenie :thumbup:


Powiem Ci tak... Daniel mówi dużo mądrego i ma przede wszystkim masę doświadczenia. Z perspektywy rozsądku i stabilności, kompleksowości rozwiązania to oczywiście HKS stoi górą. Pewne, wielokrotnie przez JDL montowane! To mówi samo za siebie. Jeśli nie lubisz ryzyka i chcesz, żeby ktoś wziął odpowiedzialność za Ciebie to super. Ja natomiast lubię kombinować i nie zawsze moje plany idą z rozsądkiem. Cosworth uważam za no. 1 bo projekt, jakość to petarda... Ale robisz to na własną odpowiedzialność!
0 x
incognito
Posty: 22
Rejestracja: 19 lis 2016, 11:24

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: incognito » 23 sty 2017, 11:41

Również zastanawiam się nad wyborem kompresora ale mam ten sam problem co AMAB. Początkowo byłem zdecydowany na HKS od JDL ale im więcej się orientuję tym większe mam wątpliwości. Szukam zestawu, który pomoże mi zejść do 5s do 100km/h przy zachowaniu obecnej prędkości maksymalnej (lub delikatnym jej zwiększeniu). Jako że mam wydechy nonresonated od Millteka, które same w sobie są głośne, nie chciałbym aby po dodaniu kompresora auto było głośniejsze od odrzutowca :P. Przy jeździe po mieście nie byłoby to dużym problemem ale jako, że często robię trasy po 3h to wtedy miałoby to spore znaczenie. Wyciszenie odpada - z tego co się dowiadywałem aby wyciszyć auto, trzeba wpakować do środka ze 100 kg mat wygłuszających :|.
0 x
AMAB
••
Posty: 28
Rejestracja: 20 lis 2016, 12:25

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: AMAB » 28 sty 2017, 16:53

Decyzja zapadła jednak HKS ale V3 montaż pod koniec lutego( jednak Tomson Motorsport) -ja też mam wydech Miltec -dam znać jak wyszło po montażu na razie nie kombinuje nic z odlotem zobaczymy jak będzie.
Mi też bardziej od przysłowiowego wykresu z hamowania zależy na poprawie osiągów a wyznacznikiem na dobry początek będzie 0-100.
Oczywiście moc też jest ważna-docelowo nie więcej niż 320 -wiem że to realne z hks.
Kompresory śrubowe Edelbrock itp niestety nie mają takiego zapasu na wypadek gdyby apetyt urósł a jeśli okazało by się że obiecywana przez producenta moc ok 286km to za mało byłby problem i rozczarowanie.
0 x
incognito
Posty: 22
Rejestracja: 19 lis 2016, 11:24

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: incognito » 30 sty 2017, 11:17

AMAB, kolektor wydechowy masz zachowany oryginalny?
0 x
AMAB
••
Posty: 28
Rejestracja: 20 lis 2016, 12:25

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: AMAB » 30 sty 2017, 14:36

Tak kolektor mam seryjny. Jakieś sugestie?
0 x

Wróć do „Układ dolotowy | Doładowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość