Doładowanie, co wybrać?

Filtry, CAI, Turbo, Kompresory
Awatar użytkownika
GiffK
••
Posty: 32
Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:35

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: GiffK » 04 kwie 2015, 23:07

Może mały offtop ale jaka ktoś mógłby napisać (o ile to nie tajemnica) jaki jest łączny koszt z robocizną i częściami podniesienie mocy w brz/gt86. Nie mówię tutaj o dolotach, wydechu itp. tylko kompresor/turbo.

Pozdrawiam
0 x
Awatar użytkownika
EdiVip
Administrator
Posty: 378
Rejestracja: 06 mar 2015, 10:18
Lokalizacja: TM
Kontaktowanie:

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: EdiVip » 04 kwie 2015, 23:14

Turbo/kompresor - od 16k do 30k
Robocizna - od 3k do 5k
Strojenie od 3k do 5k

To tak mniej więcej.
0 x
Awatar użytkownika
GiffK
••
Posty: 32
Rejestracja: 03 kwie 2015, 11:35

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: GiffK » 05 kwie 2015, 0:29

Dzięki za odpowiedź :)
0 x
wot11
Posty: 21
Rejestracja: 09 mar 2015, 22:26
Lokalizacja: Kraków

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: wot11 » 18 kwie 2015, 19:21

Są jeszcze kompresory Rotrex. Używają ich w BRZ Litchfield (mówią że 4.9 do "setki" ) i Kraftwerks.
pozdr.
0 x
"He who shall be last, shall be sideways and smiling." - Jeremy Clarkson
"This is the car, had been waiting for" - Chris Harris
Marwit
Posty: 13
Rejestracja: 20 kwie 2015, 16:12

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: Marwit » 21 kwie 2015, 18:57

Wybrałem FBM Turbo Kit do automatycznej skrzyni biegów i jestem bardzo zadowolony. Przejechałem na nim już jakieś 10 000 km.
0 x
Awatar użytkownika
Tomizo
•••
Posty: 68
Rejestracja: 10 mar 2015, 13:54

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: Tomizo » 21 kwie 2015, 20:08

Właśnie szukałem jakiegoś kontaktu z Tobą, bo wiedziałem zakładałeś turbinę w JDL. Prawda?
Jakie masz wrażenia z jazdy? Jest duża różnica? Jakie przyśpieszenie aktualnie?
Nie masz problemu z przegrzewaniem się silnika?
0 x
Marwit
Posty: 13
Rejestracja: 20 kwie 2015, 16:12

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: Marwit » 22 kwie 2015, 23:47

Teraz jest dużo lepiej. 300KM i 300 momentu. różnica bardzo duża. Przyspieszenie trochę psuje automat. Powolny start ale potem to już leci :-). Opony na długo nie starczą. Jak bym mógł coś zmienić to wybrałbym zestaw PREMIUM nie basic i chłodnice Fbm. Jest przystosowana do tego zestawu. Inne moga się nie zmieścić . Zestaw ma bardzo duży potencjał. Moc jest ograniczona bo bałem się o skrzynie.
Jeszcze nie udało mi się rozgrzać go tak żeby było to niebezpieczne. Mam chłodnice oleju Fbm ale inna może byłaby lepsza. Na tor wybieram się w maju. Mam nadzieję, że to wytrzyma.
0 x
Awatar użytkownika
Tomizo
•••
Posty: 68
Rejestracja: 10 mar 2015, 13:54

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: Tomizo » 24 kwie 2015, 9:48

A gdybyś miał jeszcze raz podjąć decyzje zostałbyś przy turbo czy poszedłbyś w stronę kompresora?
0 x
Marwit
Posty: 13
Rejestracja: 20 kwie 2015, 16:12

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: Marwit » 24 kwie 2015, 21:59

Nie wiem jak by było z kompresorem ale lubię to turbo. Jest hardcorowe.
0 x
wot11
Posty: 21
Rejestracja: 09 mar 2015, 22:26
Lokalizacja: Kraków

Re: Doładowanie, co wybrać?

Postautor: wot11 » 24 kwie 2015, 22:24

Skad zamawiałeś FBM Turbo i którego Garretta wybrałeś ? to jeden z nie wielu gotowych kitów z tak dużym potencjałem mocy do 86/BRZ.
możesz wypisać konfigurację twojego kita ?

pozdr
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2015, 23:07 przez wot11, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
"He who shall be last, shall be sideways and smiling." - Jeremy Clarkson
"This is the car, had been waiting for" - Chris Harris

Wróć do „Układ dolotowy | Doładowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość