Kompresor BRZ

Filtry, CAI, Turbo, Kompresory
Dawid7
Posty: 3
Rejestracja: 26 sie 2015, 14:22

Kompresor BRZ

Postautor: Dawid7 » 28 sie 2015, 17:13

Witam.Chciałbym się dowiedzieć ,jak wygląda kwestia spalania,oraz awaryjności,po włożeniu turbo/kompresora,zależy mi na około 280-300 KM,czy jest znaczna różnica ? Jeśli auto służy tylko do jazdy ulicznej,czy są potrzebne te liczne zmiany,jak nowe zawieszenie,hamulce,opony,felgi ? Z góry dziękuję.Pozdrawiam
0 x
Awatar użytkownika
EdiVip
Administrator
Posty: 378
Rejestracja: 06 mar 2015, 10:18
Lokalizacja: TM
Kontaktowanie:

Re: Kompresor BRZ

Postautor: EdiVip » 28 sie 2015, 17:15

Jeśli nie chcesz za dużo zmieniać w aucie to zrób 260KM to i tak będzie kolosalna zmiana, a żadne niemiłe następstwa Cię nie powinny dotyczyć. Jedyne co bym na Twoim miejscu zrobił to włożył lepsze klocki i wymienił opony na nieco bardziej trzymające się drogi. Przy 300KM jest dużo do zrobienia jak chcesz się bezpiecznie poruszać po drogach.
0 x
Dawid7
Posty: 3
Rejestracja: 26 sie 2015, 14:22

Re: Kompresor BRZ

Postautor: Dawid7 » 28 sie 2015, 17:36

Z ciekawości zapytam,jak wygląda spalanie w mieście przy np. 300KM ? Jeżeli się orientujesz,to czy mógłbyś napisać,jakieś widełki cenowe,niezbędnych części ze średniej półki ? Dziękuję za odpowiedź.Pozdrawiam
0 x
Awatar użytkownika
EdiVip
Administrator
Posty: 378
Rejestracja: 06 mar 2015, 10:18
Lokalizacja: TM
Kontaktowanie:

Re: Kompresor BRZ

Postautor: EdiVip » 28 sie 2015, 17:41

Spalanie przy takich modach co ja mam raczej nikogo nie interesuje :)

Pierwszym pytaniem jakie należy sobie zadać zaraz przed kupowaniem jakiegokolwiek zestawu jest: Jaką moc chcemy osiągnąć? Odpowiedz da nam wynik wstępnej wyceny kosztów. Bowiem właśnie od mocy uzależnione jest głównie to, co musimy wymienić dodatkowo w aucie. Proponuje 260-270km gdyż nie ma tak naprawdę potrzeby wymiany wielu części w naszym aucie i zarazem najlepsza dla osób, które nie chcą inwestować góry pieniędzy, ale chcą mieć w aucie przyśpieszenie rzędu 5,8s do 100km/h

>270 Km:

Zestaw turbo/kompresor ~ 16000 zł

Oleje/filtry ~ 500 zł

Felgi ~ 3000 zł

Opony ~ 2000 zł

Montaż ~ 3500 zł

Strojenie ~ 3000 zł
0 x
Dawid7
Posty: 3
Rejestracja: 26 sie 2015, 14:22

Re: Kompresor BRZ

Postautor: Dawid7 » 01 wrz 2015, 1:56

Obecnie mieszkam za granicą,ale kompresor chciałbym zamontować w Polsce,tylko obawiam się,co zrobię kiedy nastąpi jakaś awaria tego kompresora,co ja wtedy zrobie :/ Ma ktoś z Was forumowiczów kompresor/turbo, i mógłby napisać jak bardzo różni się spalanie,wiem że jeśli robi się takie modyfikacje,nie powinno patrzyć się na spalanie ale jednak,w 90% jeżdżę po mieście,i taka informacja jest dla mnie dosyć istotna.Pozdrawiam
0 x
Awatar użytkownika
EdiVip
Administrator
Posty: 378
Rejestracja: 06 mar 2015, 10:18
Lokalizacja: TM
Kontaktowanie:

Re: Kompresor BRZ

Postautor: EdiVip » 02 wrz 2015, 11:20

Jak nie ciśniesz bardzo to nie powinno być dużej różnicy po między serią, a kompresorem. Jeśli nastąpi awaria silnika to najlepiej jest kupić nowy, a jeśli kompresora to zdemontować i wgrać fabryczną mapę.
0 x

Wróć do „Układ dolotowy | Doładowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości